Lördag 4/5 - match, dans, övningskörning

Idag är det lördag. En helt vanlig lördag. Och det händer inte så mycket för mig idag. Däremot har jag hunnit med lite saker, mer saker än vad jag brukar göra. Hann övningsköra innan min systers fotbollsmatch, gick riktigt bra. Sen fick jag köra därifrån också, då med ytterligare 2 passagerare, min syster och någon i hennes lag. Var inte så farligt och det gick riktigt bra! Dock med ett litet kärringstopp, men vad gör det? Sånt händer ibland! 
Förövrigt förlorade vårt lag Lundby-Warta, med ungefär 5-0. Inte roligt! Menmen, sånt händer det också. 
När jag kom hem blev det snabbt att byta om för att sedan möta mina kära kompisar för att sedan dra vidare mot  våra nya danslokaler. Riktigt fint! Och det är där vi kommer tillbringa våra framtida träningar. Fräscht var det så jag kommer trivas bra där. Övade på dansen och lite annat smått och gått. Kom hem för ca en timme sedan och ska nu bara chilla lite. Kolla bloggar, we♥it, twitter osv och sedan ska jag packa lite. Åker till pappa idag och stannar tills imorgon. 
Foto: Jag / Kamera: Nikon d3000 + Tamron 70-300mm / Falköpings FK
Hade inga bra bilder på min systers lag, så det fick bli två stycken jag fotade under gothia förra året. Bilderna är på Falköpings FK, där en kille jag jobbade med förra året spelar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback