"Ledig" idag

God morgon! Har nyss varit ute och övningskört med körlärare. När jag gick dit förstod jag inte varför jag hade bokat tid kl 8.00 en morgon då jag vanligvis har sovmorgon, men nu efteråt så tycker jag att det var helt okej ändå. Fick öva på att backa in på parkering idag, kändes lite läskigt eftersom jag gjorde det bredvid en bil. Men det var inga problem! Gick hur bra som helst :) 
Nu sitter jag och käkar lite frukost och ska snart fixa iordning mig för att dra till skolan trots att jag är "ledig" från den. Jag är ledig från den men ändå inte ledig, måste jobba med vårt projekt som ska hållas i stan. Så min grupp måste dit och fixa det sista, bl.a. låna kamera. I alla fall, så blir en kort "skoldag", mys ändå. Senare blir det ridning, men det tar vi sen. Hoppas att ni får en bra torsdag, puss!
Påväg till körskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback