Hos papi

Sitter just nu hos pappa. Kom hit för två och en halv timme sedan ungefär. Sitter och tittar på ishockey, inte det roligaste kanske, men det går bra för Sverige i alla fall. Än så länge. Tjeckien 0-2 Sverige. That´s how we do it! Nej, men det går bra. Jag hoppas att vi vinner denna match, även om jag inte är en trogen ishockey-fan. I alla fall, känner mig vääldigt trött och vill helst lägga mig och sova, men det ska jag icke. Ska sitta här i soffan och snacka med min kompis, titta på hockeyn bara för att se vem som vinner och sedan umgås med pappa och bror (och syster). Mys! 
Jag hoppas att ni också har en fin lördagskväll så hörs vi mer imorgon! ♥
Foto: Felicia / Kamera: Canon G11 / Jag - september -12
En bild från när jag och Felicia pratade för första gången. Glad att jag hamnade i samma mediegrupp som henne! Kommer ihåg hur svårt det var att göra grimascher för varandra då (det var en uppgift vi hade i estet-foto gruppen), men nu gör vi grimascher till varann i princip flera gånger varje dag. Gillar min kompis vääldigt mycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Juustja! Det där känns som en evighet sedan! :o
Sån tur ändå att lärarna satte oss i samma estetgrupp, vem hade jag annars kunna vara konstig med?
Tycker om dig meed! <3

Svar: Ja men ellerhur! Kändes verkligen som evigheter sen, men det är knappt ett år sedan :o Ibland måste man älska lärarna (men bara ibland, ihihih) ♥
Julia Möllgård

2013-05-05 @ 11:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback