Hoppträning - Treasure

Trotsade min värk i ryggen, nacken och huvudet och hopptränade. Gick faktiskt bra även om det gick aningen för fort. Men vad gör det? Vi var i alla fall på terrängbanan och hoppade. Älskar att vara där ute! Hästarna blir så pigga och glada (vissa lite väl glada, dvs. Treasure, haha). Men det är en mysig häst att rida, så jag ska inte klaga! Jag vet inte riktgit hur jag ska förklara vad vi gjorde, så ja. Ni kommer säkert få en liten film eftersom Jocke filmade lite med en annans mobil så ska få dem sen förhoppningsvis. Så länge får ni två lite halvkassa mobilbilder, men det är bättre än inget tycker jag, eftersom jag vanligtvis är kass på att ta kort när jag i stallet. Men nu så! :)
Busig jag är som tar kort när jag sitter på hästryggen, hiihih. Skämt åsido. Goshästen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback