Hemma!

Nu är jag hemma och har precis landat i lägenheten på min skrivbordstol. Har ju nämligen lite jobb att göra och jag ska vara så kreativ och aktiv som möjligt så att dem kan få sina bilder snarast. Det var verkligen jätteroligt att få vara deras fotograf så jag hoppas att dem blir nöjda med sina bilder! Dessutom var det ett jättefint bröllop och dop. Så det gjorde det ännu roligare att fota. Så nu ska jag sätta igång med det och se vad jag hittar för fina bilder. Ska även fråga dem om det är okej att jag lägger upp vissa bilder här, så vi hoppas på att det kan komma upp några här också! :) Annars har jag andra bilder som kommer dyka upp så småningom. 
Nej, men jag får uppdatera er senare. För nu ska jag sätta igång! Kram på er ♥
Foto: Jag / Kamera: Nikon d3000 + Nikkor 18-55 / Dukning inför middagen
Jag kan i alla fall ge er en bild från när vi hjälpte till med att duka. Riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback