Framkalla lite bilder

Nu ska jag faktiskt ta tag i att fixa och framkalla lite bilder. Skulle bli fint att pynta en vägg med bilder i olika storlekar. Har en tanke kring hur jag vill ha det och nu är det bara att välja lite bilder. Dock har jag väldigt svårt för att välja och har dessutom inte speciellt många bilder att välja på. Helst av allt skulle jag ju vilja framkalla alla bilder jag vill ha på väggen med en gång, men det kommer nog inte hända. Får istället beställa hem dem i olika omgångar, men det ska nog inte vara några problem. Förutom frakten. Men jaja. I alla fall, dessa två bilder som syns här nedanför, vet jag med sannolikhet att jag kommer framkalla. Och gärna i lite större format. Vad tycker ni? Brukar ni framkalla bilder? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback