Färdig!

Har fortfarande lite länkar kvar att fixa och så. Och dum som jag är glömde jag av att kopiera allt innan jag satte dit och tog bort sidomenyn. Men, får fixa dem länkarna som är kvar i efterhand. Det blir nog inga problem! Och ni märker ju vilka som inte går att klicka på om det skulle vara så att ni gör det, hehe. Det jag absolut ville ha i designen var en menyrad under eller över headern och STORA bilder. Tycker att det är väldigt mycket finare med stora bilder istället för små. Men, dem bilderna jag redan har kommer ju såklart vara lite små, då jag inte orkar ändra det. Men i fortsättningen kommer dem vara gigantiska ;) Och dessutom går det att kommentera!! Ibland är det allt bra att ha kvar sina gamla bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback