En fredag

En helt vanlig fredag idag. Kommer i princip inte hända någonting idag. Kom nyss hem från skolan och sitter nu i soffan och tar det lite lugnt. Tittar på disney channel och bara chillar helt enkelt. Känner mig även riktigt sugen på någonting, helst godis, men ska ju inte äta det fram till sommaren så får helt enkelt hitta på något annat äta. Har ni några bra tips? Ja, vi får helt enkelt se om jag hittar på något. Har ni tänkt göra något roligt denna fredag? Roligt att veta! :) Förövrigt var skolan hyfsat lugn idag. Engelska nationella - skrivning. Kändes bra och hoppas att jag fick till det. Sen engelska lektion - film och sedan matteprov. Chilldag med andra ord! 
Nu ska jag fortsätta titta på disney och sedan ska jag ta och göra något vettigt. Kram på er så länge! ♥
Bild från igår. Älskar mitt hår och solglasögonen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback