En favoritbild från Stockholm

Foto: Jag / Kamera: Nikon d3000 + Nikkor 18-55mm / Något mysigt ställe i Gamla Stan
Gamla stan i Stockholm måste vara ett av de finaste ställena som finns. En plats jag kommer besöka när jag åker upp nästa gång, förhoppningsvis redan i sommar! När jag tog denna bild så hade jag helt fel inställningar, men tack för att photoshop finns, haha. Tycker faktiskt att bilden blev riktigt bra! :) Älskar det lilla glimret som finns mpå låsen och även hur blommornas färg syns så bra. Blir en så fin kontrast mellan blommorna och all den bruna färgen. Vad tycker ni? 
Så avundsjuk på Felicia som åkte upp dit idag, buhu. Ledsen i ögat. Men ska verkligen försöka åka upp dit efter att jag har jobbat färdigt, blir ju då senare i augusti. I alla fall, det var väl det jag ville säga, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback