Dans och svenskatal

Har nyss kommit hem från dansen, övade inför Liseberg. Kommer bli sjukt kul som alltid! Tredje, eller fjärde året jag är med där nu. Riktigt roligt. I alla fall, blev bara övning inför det, då vi ändrade på vår början. Så det var inte så mycket vi gjorde, dock blev jag väldigt varm. Vilket är bra. Ellerhur? ;) Förövrigt kommer den salen rivas snart, sista gången någonsin jag var där. Kommer kännas väldigt tomt då jag faktiskt har spenderat 13 år där. Det är mycket! 
Nu sitter jag och övar på mitt svenskatal som jag ska ha imorgon. Usch, nervös som ett aspblad typ. Eller det kommer jag bli i alla fall. Pratar i och för sig om ett ganska enkelt ämne så det ska nog inte vara några problem. Dessutom är det i halvklass så det är toppen! Nu ska jag fortsätta så vi hörs imorgon, kram ♥
Glad idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback