Dålig bloggning + gymmet

- Har inte blivit så mycket bloggande senast i lördags. Men det har helt enkelt berott på att jag ville umgås med pappa och bror när jag var nere i Falkenberg. Dessutom var vi på en liten roadtrip på söndagen. Mys! Idag däremot så har jag varit igång i princip hela dagen och har inte haft något bra tillfälle att slå mig ner och skriva ett inlägg. Men nu ska det bli bättre! :)
Idag blev det gymmet som jag inte har varit på, på kanske 2 veckor. Riktigt skönt att komma tillbaka! Blev ungefär 15 min på löpbandet och sedan gick jag igenom hela kroppen. På onsdag tänker jag fokusera på ett speciellt område. Men eftersom jag har varit borta så länge så kände jag att det var bättre att köra igenom hela kroppen. Var där i lite drygt en timme och jag tycker att det räcker gott och väl! Förstår mig inte riktigt på dem som kan vara där i 2 timmar om inte mer. Hur orkar ni? Menmen, bättre att sticka dit flera gånger i veckan istället, tycker jag! :) Dessutom cyklade jag till/från "skolan". Till spårvagnshållplatsen istället för att ta bussen en hållplats, som jag brukar göra, hehe. Cyklade även till och från gymmet och körskolan. Så jag tycker att jag ska få lite ambitionspoäng där. Hihi. Nej, men nu ska jag sluta babbla. Vi hörs mer imorgon istället! Kram ♥
Jag innan jag skulle till körskolan - UNDERBART väder idag / Jag innan jag gick in och började träna. KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback