Annie och Christian 11/5

11 maj 2013 fick jag vara med och föreviga min kusins bröllop med bilder. Ett jättefint bröllop! Sen var det ju även dop efter det, som också var väldigt fint! Så det har dem lyckas bra med. 
Foto: Jag / Kamera: Nikon d3000 + Tamron 70-300 / Bröllop och dop

En liten salig blandning av bröllop och dop bilder. Älskar mitten bilderna - bröllopsporträtten. Allt blev liksom bra. Jätteroliga att jobba med och jag hoppas att de blir nöjda med bilderna som jag ska skicka till dem. Bl.a. dessa som syns här. :) Vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: annieAnammar

Hur fina som helst, längtar efter att få bilderna :-D tack Julia så himla mycket du får belöningen av oss inom kort :) tack igen!! :-)<3<3

Svar: Tack så mycket! Och tack för att jag fick chansen, riktigt roligt! Ska försöka få skickat det innan helgen, så då borde det komma på måndag! :) <3
Julia Möllgård

2013-05-15 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback