Teori - Tomos

Idag var det då teori, hade kära lilla Tomos! Vi skulle titta på varandras sitsar och formen på hästen. Tyckte att det gick helt okej. Två saker jag borde öva på är att - sitta still med överlivet. Jag brukar röra mig och det gör att jag tappar balansen. Sen också att ha händerna lika högt upp. Men det vet jag redan, har en tedens att dra ner ena handen. Vilket inte är så bra, men det ska jag träna på!
Bokade dessutom hoppträning och rida-igen-gång. Så nästa vecka ska jag rida igen på onsdagen med Alisha, lövläy! Dessutom ska jag upp dit på tisdag, när vi är "lediga". Ska fota lite bilder på busshållplatsen med Felicia och sedan ska vi upp dit och titta på hästarna. Fota lite kanske om dem är ute i hagen. Blir mysigt! Men nu har jag precis käkat och tittar på TV - Breaking Dawn part 1. 
Ursäkta för gamla bilder. Måste ta och fota nytt nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback