Stan & övningskört

Var först nere i stan för att byta en tröja jag fick i present igår. Dock bytte jag den till en skinnjacka, en till. Fick riktigt dåligt samvete, men eftersom min "låtsasmamma" sa att det var helt okej så gjode jag det. Ni får se bild på jackan inom kort :) Köpte även en present till henne, en rätt så försenad present då hon fyllde år för lite mer än en månad sedan. Men bättre sent än aldrig! Sen blev det lite tittande på solglasögon, ett par pilot. Länge velat ha ett par sådana, sjukt snygga! Sen blev det lunch på Lydia's, buffe men tog endast tacos då jag tog lited för mycket, hehe. 
Nu har jag nyss kommit hem efter att ha övningskört och det måste vara någon av det roligaste som finns! Älskar det. Längtar så sjukt mycket tills jag tar körtkort så jag kan köra lite vart jag vill. Kommer kännas som en frihet! Dock kommer jag ju fortfarande ta buss, eftersom det är smidigare.
Har förresten bestämt mig att jag ska låta mitt hår växa ut tills det nästan inte går mer. Eller ja inte riktigt, men nästan. Såklart kommer jag att klippa topparna och så regelbundet för att det ska vara fint och fräscht! För sedan ska jag nämligen klippa av 4-5dm hår för att donera/sälja det till något bra. Visst låter det som en bra ide? Eller ja, det tycker jag i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback