Happy Birthday to me!

YEAH! 17 år idag då och endast ett år kvar tills jag bli 18. Kan inte mer än längta. Längtar så sjukt mycket tills jag får mitt körkort (i princip det enda jag längtar riktigt mycket till). Men om vi går vidare till dagen. Blev väckt vid halv åtta av att mamma, syster och kissemissen sjöng för mig. Mys! Syster hade gjort en riktigt fin tårta, med nutella, non-stops och kitkat. ÅH helt underbar, väldigt mättande dock. Fick en berlock till mitt pandoraarmband, pengar och två Justin skivor. Riktigt najs! Även biljetterna till konserten är en födelsedagspresent! 
Nu sitter jag här och lyssnar på Anton Ewald, Ulrik Munther, Robin Stjernberg och Justin Bieber. Ska strax åka in till stan för att möta Felicia, sticker nämligen iväg till stallet för att fota. Både till serieprojektet och eventuellt lite hästar! Så vi hörs mer senare :)
Webcam bild. Men som sagt, nya bilder kommer idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback