Dans

Har precis kommit hem från dansen och sitter just nu och dricker ett stort glas mjölk. Tycker vanligtvis inte om mjölk, men kan få lite "tvång" till att dricka det ibland. Antar att det är kroppen som vill ha det. Men i alla fall, under dansträningen idag gick vi igenom lite nya steg och repeterade allt det förra. Var en helt okej träning och jag försökte ta i så mycket så att jag verkligen tränade. Så att jag var svettig och go efteråt, haha. Precis som det ska vara efter att man har tränat! :)
Imorgon väntas gymmet med Emelie och hennes kompis Linnea. Ska bli skoj! Känner mig verkligen pepp på att träna my ass of. Komma i form till sommaren. Något har hänt med mig det senaste. Inte bara med träningen utan med allt - städning, plugg, ja sånt stuff. Helt konstigt! Men bra. 
En fotbolls bild från i lördags då min syster hade träningsmatch. Längtar tills fotbollssäsongen sätter igång på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback