Ridning - Tomos

Ridning idag trots att jag inte kände mig 100% frisk. Men eftersom det var sista gången idag så kände jag att jag var tvungen att gå. 
Hoppning blev det och jag fick kära Tomos. Gick helt okej. Inte det bästa som jag presterat men inte heller det sämsta. Är ju trots allt sjuk, så ansträngde mig inte helt och hållet. Men men. Hade även vikare, en tjej jag inte är speciellt förtjust i. Så även det var väl en bidragande faktor till att jag inte ansträngde mig, haha. I vilket fall, så var det i alla fall ett hyfsat bra slut på terminen. Längtar redan till nästa termin, då jag inte kommer rida någonting i sommar tyvärr. :(
Sjuk flicka innan ridningen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback