Powerwalk!

Tog en powerwalk förut. Riktigt skönt må jag säga. Så detta ska jag försöka göra varje dag under sommarlovet, ta en powerwalk på några kilometer. Det ska nog göra gött för kroppen :) Idag blev det en tur på ca 6-7 km. Så imorgon ska jag nog ta samma runda innan övningskörningen, om jag hinner. Kanske sover fram tills dess, eftersom jag gick upp innan 8 idag för att se på Nyhetsmorgon. Men det var värt det, hehe. Nu ska jag slappa lite framför CSI NY och sedan ska jag ta tag i lite teoriplugg. Ett måste nu! Har ni börjat med övningskörningen än? Om ni har - hur går det för er? :)
Tagna med HTC One X. Stannade inte upp, utan tog dem när jag gick. Och skobilden är ju standard när man är ute och tränar ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback