Cykeltur till stan

Blev en cykeltur till stan idag. Och eftersom jag inte bor i stanstan utan på Hisingen, ön utanför, så var jag såklart tvungen att cykla över bron. Jag hatar verkligen broar! Att åka bil/buss/spårvagn över är inga som helst problem, men att gå eller cykla. Då får jag nästintill panik. Men jag klarade! Hehe. Hade ju mamma med idag, men på måndag, då ska jag cykla själv... undrar om jag kommer överleva då? Det väntas och se! 
Cyklade i alla fall hemifrån, över bron, till Kungsportsplatsen och vidare till Götaplatsen. Det är drygt 1mil - fram och tillbaka. Sen gick vi även lite i Trädgårdsföreningen och tittade samt köpte juice på McDonalds och satte oss vid Poseidon. Det var en mysig liten utflykt/liten form av träning. Är nämligen helt slut i benen! Men det var helt klart värt det. Nu har jag inte så mycket överskottsenergi som jag hade igår :) 
Lite bilder från turen. Fotade med HTC One X! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback