Usel bloggerska

Hej! Vet att jag har varit en usel bloggerska det senaste, men sanningen är helt enkelt att jag inte har haft lust. Har inte hittat någon inspiration till att skriva något och därför har det inte blivit några inlägg. Ska försöka att blogga lite bättre nu under våren, men vi får se hur det går. Ska nämligen försöka dra ner på datortiden och öka träningstiden istället. Ska bli fit for fight innan sommaren! Så antaglien så får ni kanske följa med mig i min träningsperiod och allt det. Men ja, vi får se helt enkelt, har inte riktigt bestämt mig ännu! :) Men skulle ni tycka att det vore roligt/peppande osv att läsa om? 
Ska också försöka skriva lite "tankeinlägg". Ska försöka komma på ett ämne i veckan att prata om, så det kanske blir lite roligare att läsa. Men ja, vi får helt enkelt se. Men så länge så får ni ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa, skriv gärna om träning och sånt! :DD

2013-01-04 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback