Träning - Spinning

 
 
Spinningen idag gick väl helt okej. Vi hade både motstånd och icke motstånd när vi cyklade. Cyklade i "uppförsbackar" (stå dvs.) och inte. Det var alltså lite allt möjligt vi tränade på. Men egentligen är det inte så roligt att cykla på en spinningcykel eller motionscykel - man kommer ju ingen vart! Men generellt så fungerade det bra, men såklart ska mina knän strejka. Får svinont och kan inte göra precis allt som instruktören säger. Egentligen har jag inga problem med knäna, men det är något när jag cyklar - spinning, motionscykel eller vanlig, som det gör ont. Antagligen har jag inte tillräckligt med muskler, så får väl ta och träna dem. Några tips på bra övningar? :)
Nu äter jag en till frukost och ska bara ta och vila. Göra lite engelska och även titta på film. Ni får ha det så bra så länge!
Minus 10 grader, och jag går i gympaskor... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback