Träning - gymmet!

Kom nyss hem från gymmet, känns helt awesome! Idag hann jag verkligen gå igenom hela kroppen. Började med att cykla lite, ca 8 minuter. Vill egentligen springa på bandet eller crosstraina, men dem är alltid upptagna när jag kommer dit på onsdagar, tyvärr. Men sen fortsatte jag med axlar, armar, ben, mage och rygg. Känner verkligen att jag börjar bli mycket starkare än vad jag var för kanske ett år sedan. Även om jag inte har tränat regelbundet det senaste. Känns verkligen toppen! Så nu ska jag köra stenhårt på träningen, ända fram till sommaren.
Imorgon - ridning.
Fredag - hoppträning och ev. sh'bam
Lördag - spinning. 
Let's go! 
 
Nu: unna mig lite daimglass. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback