Top 5 - Spotify!

Jag tar låtarna från youtube, eftersom det inte går att ta från spotify. Men you get it! :)
 
Top 1: Detta är nog månadens bästa låt! Kan inte sluta lyssna på den, helt underbar. Artisten: Alecia Moore, även kallad Pink. Och låten heter Try.
 
Top 2: Gjord för två år sedan av en av jordens snyggaste varelse! Visserligen var han ung, men jag tycker låten är riktigt bra. 16 år och så talangfull, helt sjukt! Jag gissar att hälften av er inte kommer lyssna, men who cares? I like this song! :) Justin Bieber - Love me 
 
Top 3: Också en låt som är gjord för något år sedan. Trots det är den bra! Började lyssna på den efter att jag var upp i Värmland och firade jul, då min kusin lyssnade mycket på den. Låten heter Ni**as in Paris av Jay-Z feat. Kanye West. Ursprungligen är det inte dem som sjunger.
 
Top 4: Gjord för något/några år sedan. Lyssnade lite på den då också, men när jag och syster sjöng We sing -Wii, så började jag lyssna ännu mer på den. Riktigt bra! Pixie Lott - Mama do (uh oh, uh oh)
 
Top 5: Vet inte riktigt vad jag ska skriva om denna sång, kan väl helt enkelt bara säga - sjukt bra låt! Lana del Rey - Born to die.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback