Studiobild

© Julia Möllgård
Fotograf: Felicia

Var uppe i studion lite snabbt idag, då vi skulle fota till ett projekt vi har i skolan. Ska antagligen upp dit på torsdag också! Riktigt roligt att fota i studio, dock blir jag så oseriös när jag ställer mig framför en kamera. Jag trivs såå mycket bättre bakom. 
Slutar snart och ska då dra lite snabbt till Netto, då jag är så sjukt sugen på chasewnötter. Namnam. Sedan blir det lite plugg, estetiskt. Och ikväll blir det årets första danslektion, yeah! Med andra ord, en riktigt go dag. 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jävlar sicken bild, fotografen måste vara sinnessjukt talangfull... :O :O

Svar: Njaa, det vet jag inte riktigt.. Haha nej. Men fotografen var riktigt duktig! ;D
Julia Möllgård

Postat av: felicia

Mmhm, visst var jag ;) ;)

Svar: Jajjamän! :D
Julia Möllgård

2013-01-29 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback