Skoldagen

"Skoldagen" idag var riktigt soft. Endast film. Vi har detta då den Göteborgs internationella(?) filmfestival är/har varit. Så därför tittar hela skolan på två filmer någon dag i veckan. De filmer jag och Felicia valde var Prinsessa och Alice in Wonderland. Riktigt bra filmer måste jag säga! Så det finns väl inte så mycket mer att skriva om den här dagen.
Just nu sitter jag och fixar lite soppa, och läser lite frida. Idag kommer uppdateringen vara på topp! Har ungefär 3 inlägg som ska skrivas så vänta er bra uppdatering ;) 
Förövrigt, vad tycker ni om den nya headern? Fixade bara ihop den snabbt, eftersom jag var trött på den förra.
© Julia Möllgård
Fotograf: Irini
Åhh vad jag längtar till sommaren! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback