Ridining - Cameron

--Har inte orkat blogga idag-- 
Men idag blev det ridning, hade min bebis! Gick väl inte jättebra idag. Var både lite ofokuserad och red honom inte så bra som jag brukar. Tror att det beror på min förkylning och även att jag inte kände mig så bra. Men hyfsat bra gick det ändå. Det vi gjorde denna gången var dressyr och bommar. 
Skills i photoshop!
Så här var det vi red, hoppas att ni förstår någorlunda. Volt vid A och C, sen över bommar och volt i mitten och sen över bommar igen. Evighetsövning kan man väl kalla det. Inte speciellt svår i sig, men var som sagt både trött, förkyld, ofokuserad så gick inte jättebra. Men nästa vecka är det hoppning som gäller och då ska jag vara frisk och verkligen jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback