Ny design

WIHO! Äntligen lite ändringar i designen, glömde dock ta en före bild som nästan alla bloggare gör. Haha. Men menyn är på högersidan istället för vänster och texten på vänster istället för höger. Tyckte att det blev riktigt bra! Såklart håller jag fortfarande på att lära mig olika saker och kunna göra ännu snyggare designer! Men det kommer jag lära mig hipp som happ. Det kommer ta sin lilla tid, men det gör inget. Ville just nu bara ha en ny och fräsch en, så det blev det :) Vad tycker ni?
Och det som står i headern är något jag ska försöka mig på att blogga om, så det håller vi tummarna för! 
Nu: Fortsätta skriva svenska och sen monopol med papi och sis, hörs senare!
 
Och jag orkar inte fixa de bilder som är blåa, så dem får vara så. Hoppas att det inte gör någonting!
 
--- Bildlöst inlägg ---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback