Myskväll

© Julia Möllgård
Ikväll har jag verkligen bara tagit det lugnt. Försökte att inte sitta så mycket vid datorn, men satt istället och tittade på bl.a. Ice Age 4, lite Harry Potter och även Top Model Sverige. Riktigt mysigt! Så imorgon ska jag verkligen ta och plugga arslet av mig. Ska förmodligen åka till stallet och fota mina kompisar (som jag inte träffat ordentligt på typ 100år!!!) när dem rider. Hoppning! Det var även evigheter sedan jag fotade det, så det ska bli skoj. Får se om jag åker direkt efter skolan, eller om jag åker hem emellan. Skulle vara bra att åka direkt, pluggar så mycket bättre när jag är i stallet. Men vi får se, nu ska jag ta och sova. Vi hörs imorgon, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback