Mina mål 2013

 
Tänkte att det kunde vara lite roligt att läsa om vad jag har för mål nu 2013. Eftersom jag skrev i ett annat inlägg att jag skulle börja träna och så vidare. Detta är då mina mål och inte bloggens, det kanske kommer upp det också. Men i alla fall, nu kör vi!
 
1. Jag ska bli 100 gånger bättre på att träna. Den träningen jag tänker mig just nu är springning, gym, ridning, dans och ev. simning.
2. Mina matvanor ska också bli mycket bättre. Ska äta mer sallad och mindre godis. Ingenting på vardagarna utan i så fall unna mig något på helgerna. 
3. Ska sköta läxorna och plugget mycket bättre. Börja i tid och inte dagen innan ett stort prov. 
4. Städa mitt rum minst en gång i veckan. Inte vänta tills det är ett bombnerslag här inne, utan hålla ordning.
 
Det är väl ungefär det mina mål är under 2013. I alla fall dem jag kommer på nu. Väldigt basic grejer ändå, men vad spelar det för roll? Nu när jag tänker på det så kanske jag ska ta och skriva en lista på 10 saker jag ska göra innan året är slut. Vad tycker ni om den idén? Let me hear! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback