Hoppträning - Cameron ♥

Hoppträningen gick riktigt bra idag. Känns helt awesome att två ridlektioner på raken har gått riktigt bra. Hade både bra fart och hoppen blev väl bra. (ser ju inte hur det ser ut, men det kändes bra!) Dock måste jag jobba mer på balansen eftersom jag studsade upp vid några tillfällen, men annars helt grymt! Lyckades tydligen få min lilla plutt att gå i spansk skritt, ingen aning om hur jag gjorde. Men på något sätt lyckades jag ;) 
Nu: just ätit upp och snart hoppa i sängen och sova. Är dödstrött och har ingen som helst aning om hur jag ska lyckas gå upp imorgon och åka till gymmet och köra spinning. Funderar starkt på att avboka men tydligen får jag inte för mamma (BLÄ PÅ DIG!) Så får väl åka dit i alla fall eller så avbokar jag imorgon, hihih. Men nej nu ska jag sova, sov gott! 
Arkivbild. Har ingen som tagit nya bilder, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag kanske kan komma och fota någon dag när du hopptränar eller något :D

Svar: JAA! Det tycker jag verkligen :D
Julia Möllgård

2013-01-24 @ 11:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback