Den jobbiga känslan som uppstår...

... när man inser att man en gång i tiden har varit smal. Fast man då tyckte att man var lite "tjockare". Kurvig dvs. Men nu har man istället gått upp i vikt, men just därför ska jag hårdträna och så småningom vara stenhård med kosten också!
© Julia Möllgård
Bilder från min gamla blogg!

Som sagt, nu när jag kollade igenom denna blogg och tittade på dessa outfitar jag hade då så inser jag att jag faktiskt var någorluna smal då. Detta var 2010. Känns lite ledsamt men det är bara att kämpa och hoppas att jag får tillbaka denna kropp! :) 
Och en annan grej - vilket kort hår jag hade! Helt sjukt hur mycket det har växt. Ber även om ursäkt för "Outfit-loggorna" på de två nedre bilderna. Orkade inte fixa något jättefint och det ser vi även på hela bilden, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback