Dagen

Dagen idag har varit helt okej. Det började med skola - matte, svenska och engelska. Helt okej lektioner, svenskan var endast filmtittande så det var soft! Sedan hemåt, till Willys för att handla lite och senare blev det träning. Gymmet idag med mamsi. Satt först på motionscykeln i 10 min, skulle orkat längre men helt plötsligt sa mitt knä ifrån. Har inga som helst skador där, men fick så fruktansvärt ont, så tyckte att det var bättre att avsluta. Därefter körde jag maskiner och tränade armar, ben och mage. Så imorgon har jag väl en massa träningsverk.. Haha, men så fort jag kommer igång med träningen på riktigt så ska det nog inte bli några problem :) Förövrigt har jag ätit hyfsat bra idag, dock fuskade jag lite idag och åt chokladpudding. Men får äta mindre sött i helgen så jämnar det ut sig. Men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, så vi hörs mer imorgon, kram! 
Ursäkta igen för instagrambild och dålig kvalité. Ser så mycket bättre ut i mobilen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback