Dag 1 - Om mig

Jadu vad ska man berätta om mig. 
Mitt namn är då Julia. Jag är 16 år och fyller 17 i mars. Jag bor i Göteborg med mamma, syster och min katt och varannan helg & på lov så bor jag hos min pappa och bror i Falkenberg. Det har jag gjort i ca 3 år nu. Jag går på Munkebäcksgymnasiet, en skola jag trivs sjukt mycket på! På fritiden rider, dansar, tränar på gym och fotar jag. Umgås även med kompisar ibland. Rider har jag gjort i ca 5-6 år och dansat i 13 år. Fotointresset kom under 2008 då jag köpte min första kamera, en Casio digitalkamera. Jag älskar även att gå på konsert/festivaler osv och gör det gärna med min homie Louise! (Min konsertpartner som jag kallar henne) 
Annars så älskar jag min familj och mina kompisar, speciellt mina nya! Hihi. Har ju nästan "brytit" kontakten med de flesta från nian och det är jag väl "glad" för. Så det är väl inte så mycket mer som finns att säga. Mer än att jag njuter för fullt varje dag och försöker att inte stressa ihjäl mig pga. skolan. Lever livet helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback