30 dagar om mig

1. Om mig.
2. Min favorit årstid och varför.
3. Min favorit film.
4. 10 saker du inte visste om mig.
5. Favoritbilder jag tagit.
6. Någon jag berättar allt för.
7. Tanken bakom mitt bloggnamn.
8. Min största rädsla.
9. Någon jag skulle byta liv med för en dag, och varför?
10. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
11. Tre saker jag ogillar.
12. I min väska.
13. Bästa respektive sämsta dagen i mitt liv.
14. Saker jag gör dagligen.
15. En bild på mig förra året och en från nu.
16. En bild som gör mig lycklig.
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad.
18. En bild jag aldrig publicerat förut.
19. Bild på min bästa vän.
20. Något jag vill göra.
21. Någon jag vill träffa.
22. Mitt drömresemål.
23. Någon jag ser upp till.
24. Mitt motto.
25. Mitt rum.
26. Varför jag började blogga.
27. Mitt favorit nagellack.
28. Någon som älskar mig.
29. I mitt badrumsskåp.
30. Min framtid.
 
Tycker att sådant här är lite roligt att läsa & skriva själv. Även om jag kanske inte är bäst på att göra det. Men nu gör jag ett nytt försök. Hoppas att ni gillar't :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback