Träning - Gymmet

Idag på gymmet fokuserade jag mest på konditionen, mage, rygg och sittben. Men även lite armar fick jag med när vi testade en ny grej - pilatesboll. Riktigt roligt faktiskt och jag kommer lätt använda den fler gånger! Dels för att träna upp balansen men även magen. Vilket är väldigt bra då jag rider. Under konditionen sprang jag både på löpbandet och cyklade. All konditionsträning blev ungefär 30min. Blev inte så mycket längre eftersom vi hade instruktör idag, syrran ska börja träna..... 
Nu sitter jag och käkar lite och varvar ner. Tänkte först att jag skulle visa er maten men eftersom jag äter potatis och purjolökssoppa så hoppar jag det. Tror inte det kommer se så aptitlit ut på bild, haha! Därför får ni en bild på min lyxfrukost jag åt imorse! 
Sjukt gott måste jag säga. Dock ser det ut som jag har jättemycket sirap, men det har jag inte, hehe. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback