Var meningen att jag skulle träna idag...

... men så blev det icke. Är otroligt rastlös nu och har verkligen inte tränat på 2(!!) veckor. Fy på mig. Och igår sa jag till mig själv att gå och träna idag, men imorse kände jag mig inte alls bra. Kände mig konstig i hela kroppen och även när jag kom hem. Så kände att det var bäst att stanna hemma. Har ju dansavslutning imorgon och då vill jag inte vara sjuk eftersom detta är en av de bästa danserna vi gjort. Dessutom är jag ledig på onsdag och har lite roligheter inplanerade - och då vill jag inte heller vara sjuk. 
Så jag har helt enkelt tillbringat dagen i sängen för att vila. Ska strax ta och duscha för att sedan platta håret, måla naglarna och lite annat smått och gott som ska vara fixat inför imorgon. Hur vi ska se ut kommer upp imorgon eller på onsdag, ihh spännande, right? Det kommer i alla fall vara helgryyymt! Och eftersom jag har så pass långt hår så vill jag inte lägga ner all tid imorgon på att platta det när vi ska sminka oss osv. Så jag fixar grunden idag och lite "finjusteringar" imorgon.
Anyway, här får ni en helt awesome låt som jag kom över för någon kvart sedan!
Minns att han var en av mina favoriter i X-Factor förra året. Riktigt duktig är han! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback