Gymmet

Idag blev det gymmet med Emelie. Känns som om det var eviiiigheter sedan jag tränade på gymmet och det är riktigt dåligt av mig. Vill jag nå mitt mål så måste jag ligga i. Så ska verkligen ta tag i träningen nu igen och jobba aset av mig. Helst vill jag ju se resultat innan min födelsedag, men mitt mål ska ske innan april då jag ska utomlands och shoppa. Måste ju ge mig själv fina belöningar för att jag har klarat mitt mål. 
Anyway, gjorde det vanliga - triceps, biceps, rygg, lite ben. Kommer vara en vandrande geleklump imorgon så s
om mina muskler känns just nu. Men nu ska jag ta och käka lite och sedan blir det duschen och lite plugg. :)
Bild från idag. Fler kommer så småningom.
Här får ni dessutom en superbra låt! Miley Cyrus - FU

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är ditt mål?

Svar: Du kan läsa det här --> http://juliamolgaard.webblogg.se/category/ovrig-traning.html
Julia Möllgård

2013-12-16 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback