Dagens Julia

 
Lånade hem en extern blixt idag. Eftersom vi har en fotouppgift på onsdag, då vi ska till Liseberg med skolan, så ville jag ha en sådan här blixt. Då några av bilderna ska vara fotade så. Testade därför att ta några bilder i spegeln, då blixten är riktad uppåt. Helt okej faktiskt! Funderar på att ta lite andra bilder senare, men vi får se.
Så här ser jag i alla fall ut idag. Svart tischa och mina fina leggings med leopardhuvuden. Simple as that! Sen måste jag bara tillägga att jag blir så chockad över hur långt mitt hår är.. Det bara växer och växer. 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

vad fint hår!!

Svar: Tack så mycket! :D
Julia Möllgård

2013-12-02 @ 14:35:21
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback