5 sanningar du (förhoppningsvis) inte vet om mig!

 
1. Jag bokstavligen hatar snö. För med snö medföjer kyla, is och slask. Det finns kanske en grej som är posititv och det var det min kusin skrev till mig idag och det är "det blir i alla fall ljust ute". Lyser upp vintermörkret ja. Men sen är allt med snö bara usch och fy. Såklart ska det vara snö på julafton, då klagar jag inte. Ingen jul utan snö. Men det är innan och efter som det inte är roligt. Speciellt inte när man bor i Göteborg då kollektivtrafiken kaosar varje år, trots att vi faktiskt bor i Sverige och att dem borde förstå att snö kommer varje år...
 
2. Jag har börjat lyssna extremt mycket på podcasts. Är dock än så länge bara på "Podcast à la Simon och Clara". Men hittar jag några fler som jag gillar så ja, då blir jag troligtvis fast. Riktigt underhållande att lyssna på och brukar göra det på morgonen och kvällen när jag gör mig i ordning.
 
3. Jag är otroligt kreativ. Jag älskar att pyssla och det spelar ingen roll vad det är. Stickning, brodering, smink, hårstylingar, nagelstylingar, foto, film, matlagning, dekorering - you name it!
 
4. Jag umgås hellre med vuxna under högtider (typ jul, midsommar, påsk osv) eller exempelvis kusinträffar. Trots att jag kanske inte är jättesocial med dem, så är det mycket roligare. Man skrattar mer och dessutom får man veta mer än vad man kanske borde, hahah.
 
5. En av mina sämsta sidor är att jag är riktigt dålig på att städa. Skjuter gärna upp det och mitt rum har flera gånger sett ut som ett bombnedslag. MEN är jag hos pappa eller liknande, då vill jag gärna ha det städat och försöker ha det så fint som det bara går. 
 
Jag hoppas att ni gillade detta och vill ni ha något liknande så får ni gärna kommentera! Trots att det var lite svårt att komma på, hehe. Minns inte riktigt vad jag har skrivit i de tidigare nämligen. Men anyway :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback