Testfoto med min nya kamera - Nikon d90!

Foto: Jag | Kamera: Nikon d90 + Nikkor 50mm | Testfoto
 
I förrgår skrev jag att jag skulle åka till Mölndal för att inhandla en viss pryl. Det var nämligen en kamera jag skulle köpa! Eller egentligen inte, det var bara objektivet jag var ute efter till en början, för att sedan köpa kameran lite senare. Men eftersom det visade sig att kameran var en utgående produkt och som inte producerades mer (jag hade mina tankar om det! Det är trots allt en kamera som har några år på nacken), men trots det så hindrade det inte mig från att köpa den! Det lilla jag har hunnit testa den så tycker jag att den är super! Jag är verkligen nöjd med den och ångrar inte att jag köpte den med en gång. 
Imorgon funderar jag på att ta med den till kulturkalaset, Yohio, för att testa hur den är att ha på konserter. Inte för att det ska vara några problem, utan jag vill kunna se att jag behärskar det. För i så fall tar jag med den på RixFm festivalen också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback