Rensat bland bilderna

Något jag är extremt dålig på är att rensa bland mina bilder när jag laddat över dem från kameran till datorn. Jag har visserligen aldrig raderat bilder direkt - i så fall gör jag det dagen efter. 
I alla fall, har nu suttit i flera timmar och raderat jäkligt många bilder. Det behövdes ska jag säga er. Och då var jag endast i mappen för Juni 2013, har alltså både juli och augusti också... För de andra mapparna har jag faktiskt rensat i lite. Dock börjar jag bli lite trött, så ska ta en paus och titta på film. Sedan fortsätta någon timme till. Det är skönt när det väl är över. 
Är ni duktiga på att rensa bland era bilder? :)
Ni får en arkivbild från i våras under dansavslutningen! Nu är det endast en vecka kvar tills det börjar igen, iiiihhh PEPPAD! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback