Orange, turkos och lila


Med ett paraply, mina rätt så gamla converse och en celsius dricka så var jag redo för RixFm festivalen! Paraplyet var dock Felicias och jag hade mer mat med mig, men det var det som kom med på bild. Trots regnet så var det en ritkigt bra dag! Hoppas på många bra bilder, har endast hunnit igenom bilderna med State of Drama, och dom är riktigt bra om jag får säga det själv! Gosh vad jag har utvecklats inom konsertfoto. Ska försöka hitta någon äldre konsertbild och sedan jämföra med ett av mina nyare. Ska bli roligt att se skillnad! 
Bilderna från denna dagen kommer komma upp så småning om! Massvis. Tog över 1500 bilder, så jag hoppas att ni är taggade att se, i så fall är det bara att hålla utkik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback