Ingen laddare

Uppdateringen har varit lite kass idag.. men det beror helt enkelt på att jag glömde min laddare hos pappa igår. Och för er som inte vet så bor han i Falkenberg! Men som tur var åkte min låtsasmamma till Göteborg idag och kunde ta med den, för av någon konstig anledning så kunde jag inte låna laddare i skolan? Eller ja, låna kunde jag, men datorn laddade inte.. 
Men i alla fall, igår blev det Liseberg med släkten + min kusins pappa och storebror + släkt till dom, antar jag. Min kusins pappa fyllde nämligen år! Men jag tror att vi även firade min kusin som fyllde år för drygt två veckor sedan :) Åkte knappt någonting, men det var mysigt att vara där i alla fall. 
Det började med att Lukas, brodern min, skulle spela. Den enda och det nummret vinner. Snacka om tur?!
Fotade med Nikon d90 + Nikkor 50mm f/1,8
 
Det var lite bilder från igår. Mysmys! Trots att jag inte ens kände hälften av dem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback