Converse, gräs och ja...

Började dagen med att titta på några få avsnitt av CSI.
Träffade sedan Felicia på stan. Fotade våra fina converse i det fina gräset. Åt langos gjorde vi också.
Fotade massvis med gräs. Överdrivet mycket gräs.
Mina converse fick pryda fler bilder. Helt kär i objektivet och kameran! Lovelovelove
Min mobil fick också vara med på kort. Hittade även sötaste cocacola-burken på 7eleven.
 
Blev en tur på stan, endast för att komma ut. Stannade även till på Gina Tricot och träffade min kusin som jag inte sett på evigheter! Så stod och pratade med henne en stund innan vi fortsatte vår tur i stan. Köpte även lite småsaker. Visar det i ett annat inlägg. 
Nu ska jag ta och rensa bland mina bilder och sedan ska jag ta och redigera lite smått. Hoppas att ni har haft en bra lördag :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Är så glad för din skull att du har ny kamera! Förstår verkligen hur glad du måste vara, är så mycket nytt att lära sig! Bilderna är jättefina förresten! Sen har jag en fråga eller ja en åsikt kanske man kan kalla det för, och min personliga åsikt är att det skulle vara roligare om du hade färg i din header istället för att den är svartvit! Det skulle lyfta fram bloggen mycket mer och man skulle få en mer WOW! Känsla när man går in på din blogg. Ta det inte som något elakt utan bara en liten åsikt som kan göra bloggen roligare! :D

Svar: Tack så jättemycket! Ja, det är så mycket nytt att lära sig och allt blir mycket roligare! Kan tänka att det är så för dig också, för du har ju också ny kamera, right? ;) Nej då, jag tar det inte på ett elakt sätt. Jag har tänkt på det, men de flesta bilderna har inte varit såpass fina att ha i färg. Men jag ska ha det i åtanke till nästa gång, som troligtvis blir snart, haha. Måste bara ha en ny, finare bild på mig med kameran när jag fotar. Men jag håller med dig. Det är mycket finare med färg! :D
Julia Möllgård

2013-08-17 @ 21:49:05
URL: http://joakimekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback