14/8 - Darin!

Foto: Jag | Kamera: Nikon d3000 + Tamron 70-300 | Darin
 
I onsdags var jag och tittade på Darin på Götaplatsen. Grymt var det! Trots att jag åkte själv så ångrar jag det inte. Men hade jag inte åkt, som jag faktiskt tänkte på innan, så skulle jag definitivt ångrat mig. Även om jag inte lyssnat på många låtar av honom heller, så var det riktigt roligt. Kunde i alla fall några låtar, så jag sjöng allt med ändå ;) Vad tycker ni om dessa bilder?
Idag så åker jag kanske in till stan för att se ifall jag kan fota lite på Nickelodeondagen samt Yohio. Men det beror helt enkelt på om det regnar eller inte. För gör det det, då åker jag inte. 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

den här bilden http://copygr.am/juliaamolgaard/523691458221827144_55198576/ vill jag gärna göra en fysisk tavla av och ge bort den till min vän som fyller år i slutet av nästa vecka. Men då behöver jag din hjälp. Skulle det gå bra om jag fick den bilden (original) utan någon vattenstämpeln?
Tack!

Svar: Vad roligt att du gillade bilden! Och det är inga problem, det fixar jag. Är det denna mailen jag ska skicka bilden till? :)
Julia Möllgård

2013-08-16 @ 18:41:03
Postat av: Sigrid

Gillade? Hur man man bara gilla den, man ÄLSKAR den. Väldigt bra jobbat +++ ;)
Tack tack tack så mycket!!!
Det stämmer, ang. mejlen. Har själv en mejl adress, men den krånglar just nu så det är därför jag använder mig av den jag gör just nu. Hoppas det inte blir några problem. Och ja, det är jag som har tillgång till den och ingen annan. Skapade den för tillfälligt. Tack igen, söta du :)

Svar: Tack, det värmer verkligen! :)Ja, men vad bra. Då ska jag ta och skicka iväg bilden så snart som möjligt :)
Julia Möllgård

2013-08-17 @ 13:31:08
Postat av: Sigrid

Välförtjänt, utan tvekan! Tack snälla, Julia ;)

2013-08-17 @ 13:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback