@school with Felica

Sitter i skolan just nu med Felicia, vi borde jobba med vårt projekt. Men det gör vi inte. Dessutom borde jag jobba med historian nu när jag inte gör något annat. Men det gör jag inte heller. Istället tittar jag på dansvideor/musikvideor där Anton är inblandat. Mycket trevligare! ♥ 
Igår på gymmet blev det kondition, armar, mage, rygg och lite ben. Bra träning! Och träningsvärken är enorm i magen. 
Idag blir det ridning och det är dressyr. Så gissar på att vi gör något liknande som vi gjorde förra veckan. Imorgon blir det gymmet och då ska jag fokusera på magen, men mer om det imorgon. Nu ska jag fortsätta vara "social", haha, vi hörs senare!
Fina pojken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback