Plugg & gymmet

Plugg, plugg och ännu mera plugg. Det är så min dag har sett ut, som jag skrev i förra inlägget. Just därför ingen uppdatering, eftersom det inte finns något att skriva om. Nu är i alla fall 1 av 2 grejer färdiga, och även inskickad. Nu är det bara svenska kvar. Eller bara och bara. Prov imorgon och har inte ens läst hälften. Bra va? 
Blev ju även gymmet idag. Drog dit själv vid fyra istället då det började ösregna när jag skulle gå tidigare. Men kom iväg i alla fall. Cyklade även dit. Det är duktigt gjort! Hehe. Så powerwalkade på löpbandet i 15 minuter och sedan blev det att gå igenom hela kroppen. Kändes riktigt gött! På onsdag tror jag att jag ska fokusera på armar, mage och rygg. Inte så mycket ben. 
Men nog om det. Nu ska jag återgå till pluggandet. Så hörs vi mer imorgon! :)
Don't forget to smile! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback