Mycket att göra

Kom nyss hem och sitter nu och äter lite sallad. Efter detta kommer jag ha fullt upp! Ska packa, skriva färdigt intervjun till vårt projekt, göra engelska och kanske historia. Kommer bli mycket att göra men det gillar jag... Eller ja, i alla fall när man vet att man ska göra något roligt. Och ikväll blir det dans, så ca 1,5h kommer att gå bort, tyvärr. Men vi får hoppas att det går, behöver ju inte lägga mig jättetidigt heller så någon timme efter dansen får jag nog gjort lite saker också.
Kan verkligen inte fatta att det är drygt 27 timmar kvar tills jag få se den person som inspirerar mig mest och som sjunger så sjukt underbart! AAAHHHH! Nyp mig snälla.. Finns inte ens ord till hur jag känner just nu. Och färre ord än vad jag har nu kommer finnas efter konserten.
Dock får jag inte glömma att det ska bli otroligt roligt att bara komma till Stockholm. Har ju aldrig varit där, så det ska bli roligt att se hur vår huvudstad ser ut. Kommer även bli (förhoppningsvis) extremt mycket shopping, käka på restaurang, kika in fina ställen och såklart fota! Många, många bilder kommer att komma upp när jag är tillbaka. Så oroa er inte! ;) 
Nu ska jag börja plugga lite så att jag får någonting gjort. Kommer uppdatera er innan jag sticker imorgon, just so you know! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback