Min Stockholmsvistelse, dag 2

Dag 2, 25/4: Började även denna dagen med att stiga upp tidigt, fast lite innan 8.00 istället för 6.00. Vaknade av mig själv så var inte lika jobbigt. Vaknade till och vid halv 9 gick vi ner för att käka frukost. Gottigottgott! Hotellfrukost kan vara något av det bästa som finns, håller ni inte med? Blev bl.a. ägg, bacon, macka, juice och frukt! Gick tillbaka till rummet för att börja göra oss i ordning. Vid halv 12 skulle vi vara utcheckade, men redan vid 11 var vi ute och påväg till centralen för att lämna våra väskor. Ännu en dag skulle spenderas på stan! Gick bl.a. till Hollister, dock var aldrig jag inne då jag inte riktigt förstår vad som är så speciellt med deras kläder? Dessutom tyckte jag inte riktigt om affären, då den var mörk, varm och liten. Tjejen i entrén bidrog inte heller med bättre stämning, utan hon var mer som en irriterad låt på repeat. Störande! Syster var där i alla fall och fick med sig lite saker. Menmen, stod utanför och väntade, tog nästan en timme (!!). Efter det gick vi i alla fall och tog en glass, sjukt gott! Vitchocklad glass med kokos och hasselnötsglass blev det för min del. Där satt vi ett tag och bara njöt. Kände mig lite nere och nästan vad som helst skulle kunnat få mig att gråta. Vet dock inte varför. Kanske p.g.a. de flesta affärer? Speciellt med jeans, som jag var speciellt ute efter. Nästan alla affärer jag var inne i som hade jeans, har så fruktansvärt små midjor! Vet inte riktigt vad dem tänker med, alla är inte pinnar. I alla fall, fick inte med mig något av de hem. Det jag fick med mig visas i ett enskilt inlägg. Fortsatte i alla fall och hittade det ena efter det andra, dock inte så mycket som jag hade velat. Men lite i alla fall! 
Efter några timmar på stan gick vi till T.G.I Fridays, Justins favoritställe, hehe, och käkade. Beställde in en Chicken quesadilla. Riktigt go! Så där kommer det säkert käkas fler gånger. Efter det drog vi till centralen, för nu var det dags att åka hem. Trots några få timmar i Stockholm så är jag nöjd med vistelsen. Och det är ett ställe jag kommer åka till fler gånger!
Jag tackar Stockholm för denna gång och vi ses förmodligen snart igen! ♥
Jag bara ääälskar klockan på Åhlens City!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback