Hemma!

 Hemma från Stockholm nu. Vart en underbar resa och jag funderar starkt på att åka dit redan i sommar igen. Ska bara hitta lite folk som vill följa med. Tagit en hel del kort, umgåtts med familjen, shoppat och såklart varit på konserten! Jag tänker inte gå in på detaljer idag eftersom jag är sjukt trött och ville bara ge er en snabb update om att jag är hemma igen. Imorgon kommer ett lååångt inlägg om hur allt var och vad vi har gjort osv. Men ni får som sagt vänta tills imorgon. Nu ska jag plugga liite engelska och sedan ska jag ta och sova. Upp tidigt imorgon, men endast 2 lektioner. Kram så hörs vi imorgon! 
Såhär glad om inte gladare var jag efter konserten. En riktig livsupplevelse! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback